8 Temmuz 2013 Pazartesi

Neden?

      Eğer bu yazıyı okuyorsan sana merhaba. Zira şuanda bu yazıyı hiç okumayan "herkese" merhaba diyerek başlamak çok da bana göre gelmedi. Ben, eşim ve bir grup arkadaşım, gezip keşfetmeyi hayatının önemli yerlerine koymuş kişileriz. Dolayısıyla bunu da buna uygun bir yerde paylaşmaya karar verdim. Facebook bunun için çok çorba tadında bi yer oldu artık. İlgi duyanların rahatlıkla ulaşabileceği ilgisi olmayanlar içinde kirlilik oluşturmayacak bir ortam olsun istedim. Bundan sonra yürüdüğümüz, gezdiğimiz, fotoğrafladığımız ve planladığımız herşeyi burada paylaşacağım. Eskilerden aklımda kalanları da vakit buldukça yayınlayacağım. Umarım gelip görenlerebir faydası olur... şimdilik bu kadar. Son gezimiz Çataldağ-Suuçtu rotasından bir fotoğrafla kapatıyorum...

2 yorum: